launchora_img

Illustration by @_ximena.arias

چرا طراحی وب سایت مهم است؟

Info

اگر فقط 15 دقیقه برای مصرف محتوا در نظر گرفته شود، 66 درصد از مردم ترجیح می دهند چیزی را با طراحی زیبا در مقابل چیزی ساده و ساده ببینند. طراحی وب سایت شما بخش مهمی از حضور بازاریابی آنلاین شما است. برای ایجاد یک وب سایت بهتر برای کسب و کار خود، باید اهمیت طراحی وب را درک کنید.

در این صفحه، در مورد اینکه چرا طراحی مهم است بحث خواهیم کرد و هفت عنصر طراحی ضروری برای وب سایت خود را در اختیار شما قرار می دهیم. اگر برای ایجاد وب سایت رویایی خود به کمک نیاز دارید، امروز با ما با شماره 888-256-9448 تماس بگیرید تا با یک استراتژیست صحبت کنید.

فراموش نکنید، WebFX خدمات ما را فقط به صورت محلی ارائه نمی کند. چه به دنبال خدمات طراحی وب در واشنگتن دی سی باشید و چه به دنبال خدمات طراحی وب سایت در جکسون ویل باشید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

CTA

ما فقط نمی خواهیم در مورد کارهای زیبایی که انجام می دهیم به شما بگوییم

ما می خواهیم به شما نشان دهیم!

ما بیش از هزار ساخته ایم

وب سایت هایی در صنایعی مانند شما

کارهای گذشته ما را مشاهده کنید

نماد پیکان بلند

چرا طراحی وب سایت مهم است

همانطور که به طراحی مجدد وب سایت خود نگاه می کنید، ممکن است از اهمیت طراحی وب سایت تعجب کنید. چگونه بر مخاطبان و کسب و کار شما تأثیر می گذارد؟ بیایید به پنج دلیل مهم بودن طراحی وب نگاه کنیم.

1. اولین برداشت را ایجاد می کند

هنگامی که مخاطبان شما از وب سایت شما بازدید می کنند، اولین تصور آنها را از تجارت شما به آنها می دهد. آنها در عرض چند ثانیه درباره کسب و کار شما قضاوت خواهند کرد. در این چند ثانیه اول، شما می خواهید تاثیر مثبتی روی مخاطبان خود بگذارید.

اگر وب سایت شما نامطلوب یا قدیمی به نظر می رسد، مخاطبان شما بلافاصله تصور منفی از کسب و کار شما خواهند داشت. آنها وب سایت شما را جذاب نمی بینند، که آنها را از صفحه شما منصرف می کند. شما سرنخ ها را از دست خواهید داد زیرا آنها صفحه شما را به صفحه رقیب ترک می کنند.

طراحی وب سایت مهم است زیرا بر درک مخاطبان از برند شما تأثیر می گذارد. تاثیری که روی آنها می گذارید می تواند آنها را وادار کند که در صفحه شما باقی بمانند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب کنند یا صفحه شما را ترک کنند و به یک رقیب روی بیاورند. یک طراحی وب خوب به شما کمک می کند تا سرنخ های خود را در صفحه خود نگه دارید.

چرا طراحی وب سایت مهم است

2. به استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما کمک می کند

بسیاری از عناصر و شیوه های طراحی وب بر نحوه انتشار محتوا در وب سایت خود تأثیر می گذارد، که به نوبه خود بر نحوه خزیدن و فهرست بندی وب سایت شما توسط عنکبوت های موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.

این یکی از چیزهایی است که نمی توانید آن را به هم بزنید. اگر اصول سئوی درون صفحه شما مناسب نیست، از همان ابتدا با یک نبرد سخت برای دیده شدن خواهید جنگید.

جدا از نحوه انتشار محتوا در وب سایت شما، برخی از عناصر طراحی وب سایت می توانند مستقیماً بر روی سئو تأثیر بگذارند. درک طراحی وب در صورتی که با نحوه کار آن آشنا نباشید ممکن است دشوار باشد، اما به بیان ساده، کد شما باید سئو دوستانه باشد.

بهترین راه برای اطمینان از شیوه‌های مناسب طراحی وب (و متعاقباً دیده شدن موتورهای جستجو) این است که با یک آژانس طراحی وب همکاری کنید که می‌داند چه کاری انجام می‌دهند.

3. این تصور را برای خدمات مشتری ایجاد می کند

مردم می توانند با نگاه کردن به وب سایت شما قضاوت کنند که چگونه با آنها رفتار خواهید کرد. طراحی شما به آنها بینشی می دهد که چگونه به مخاطبان خود نگاه می کنید. اگر برای طراحی وب سایت خود تلاشی نکنید، مخاطبان شما می دانند که برای کمک به آنها تلاشی نمی کنید.

وب سایت شما مانند یک نماینده خدمات مشتری است. اگر وب سایت شما روشن، مدرن و جذاب باشد، مخاطبان شما از صفحه شما استقبال بیشتری خواهند کرد. شما این تصور را ایجاد خواهید کرد که برای افراد جدیدی که از وب سایت شما بازدید می کنند، باز و پذیرا هستید.

از سوی دیگر، یک سایت قدیمی و غیر جذاب باعث می شود کسب و کار شما سرد و دور از انتظار به نظر برسد. مردم نمی‌خواهند کسب‌وکاری را بررسی کنند که به اندازه کافی برای آن‌ها ارزش قائل نیست تا تأثیر اولیه خوبی داشته باشد.

طراحی وب خود را به عنوان چهره دیجیتالی کسب و کار طراحی سایت در رشت خود در نظر بگیرید. اگر کسی وارد مکان فیزیکی شما شود، آیا نمی خواهید که چهره ای دوستانه به او سلام کند و به او احساس خوش آمد گویی کند؟ یک طراحی وب به روز و مدرن معادل یک چهره دوستانه است که به بازدیدکنندگان جدید شما خوشامد می گوید.

4. باعث ایجاد اعتماد بین مخاطبان شما می شود

مردم به وب سایت هایی که طراحی ضعیفی دارند اعتماد ندارند. اگر طراحی ضعیف شما را ببینند یا اطلاعات قدیمی به نظر برسد، به سایت شما اعتماد نخواهند کرد. آنها ممکن است سایت شما را مبهم یا مبهم ببینند زیرا شما یک طراحی وب به روز ندارید.

به شخصی فکر کنید که به دنبال سفارش عمده به یک شرکت تولیدی است. آنها مقدار زیادی پول خرج می کنند، به این معنی که اگر طراحی وب سایت تولیدی شما اعتماد را منتقل نمی کند، کسب و کار دیگری برای انجام سفارش خود پیدا می کنند.

منبع


Be the first to recommend this story!
launchora_img
More stories by Hasan
سئو چیست و چرا مهم است؟

سئو سایت برای پزشک

00
چگونه یک روغن زیتون با کیفی...

روغن زیتون اصل رودبار از باغدار

00
چرا وکلا به یک وب سایت نیاز ...

وکلا و مشاوران حقوقی باید بهترین خدمات را با یک وبسایت ارائه دهند.

00

Stay connected to your stories

چرا طراحی وب سایت مهم است؟

26 Launches

Part of the Commentary collection

Published on May 01, 2022

Recommended By

(0)

    WHAT'S THIS STORY ABOUT?

    Characters left :

    Category

    • Life
      Love
      Poetry
      Happenings
      Mystery
      MyPlotTwist
      Culture
      Art
      Politics
      Letters To Juliet
      Society
      Universe
      Self-Help
      Modern Romance
      Fantasy
      Humor
      Something Else
      Adventure
      Commentary
      Confessions
      Crime
      Dark Fantasy
      Dear Diary
      Dear Mom
      Dreams
      Episodic/Serial
      Fan Fiction
      Flash Fiction
      Ideas
      Musings
      Parenting
      Play
      Screenplay
      Self-biography
      Songwriting
      Spirituality
      Travelogue
      Young Adult
      Science Fiction
      Children's Story
      Sci-Fantasy
      Poetry Wars
      Sponsored
      Horror
    Cancel

    You can edit published STORIES

    Language

    Delete Opinion

    Delete Reply

    Report Content


    Are you sure you want to report this content?



    Report Content


    This content has been reported as inappropriate. Our team will look into it ASAP. Thank You!



    By signing up you agree to Launchora's Terms & Policies.

    By signing up you agree to Launchora's Terms & Policies.