launchora_img

Illustration by @dariaesste

9 نوع خدمات پشتیبانی و نگهداری وب سایت

Info

وب سایت کسب و کار شما مانند یک ماشین است، اگر به طور منظم نگهداری و سرویس نشود، در نهایت خراب می شود. اکنون که تقریباً همه کسب و کار خود را آنلاین می کنند، رقابت زیادی در آنجا وجود دارد. رقبای شما همگی در تلاش هستند تا اطمینان حاصل کنند که وب سایت آنها در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارد. پس چگونه انتظار دارید که از رقبای خود جلوتر بمانید، اگر بازده سرمایه خود را به حداکثر نمی رسانید و از وب سایت خود بیشترین بهره را نمی برید؟

شما باید به طور منظم تعمیر و نگهداری وب سایت را انجام دهید. بیشتر تعمیر و نگهداری وب سایت می تواند به صورت سلف سرویس باشد، اما بهتر است یک سرویس تعمیر و نگهداری وب سایت را استخدام کنید تا در این زمینه به شما کمک کند. به این ترتیب می توانید روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید و کمتر نگران حفظ وب سایت خود باشید.

در هنگام استخدام خدمات پشتیبانی وب سایت، باید انتظار داشته باشید که به طور منظم انجام شوند:

1. به روز رسانی نرم افزار وب سایت

اگر از هر نوع سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس یا هر نوع اسکریپتی مانند PHP استفاده می کنید، باید همیشه به روز باشد. وردپرس معمولاً خود را به طور خودکار به روز می کند، اما مواردی وجود دارد که ممکن است نیاز به به روز رسانی دستی داشته باشد.

علاوه بر این، اگر از میزبان وب سایت استفاده می کنید، یک ارائه دهنده خدمات وب اطمینان حاصل می کند که نرم افزار سرور اصلی خود را به طور منظم به روز می کند. به عنوان مثال، آنها بررسی خواهند کرد که آیا مواردی مانند سرویس FTP در حال اجرا بر روی سرور به روز است یا خیر. با این حال، اگر وب سرور خود را اجرا کنید، به‌روزرسانی‌ها را به‌صورت دستی آزمایش و اعمال می‌کنند.

2. بهبود سرعت وب سایت

آیا می دانستید که بیست و پنج درصد از کاربران از یک وب سایت خارج می شوند اگر بارگذاری آن بیش از سه ثانیه طول بکشد؟ واضح است که بارگذاری صفحه بخش مهمی از تجربه کاربر است. با این حال، ما تمایل داریم که به منظور تطبیق عملکردهای جدید و زیبای پشتیبانی سایت یا طراحی زیبای وب سایت، اجازه دهیم آن اسلاید شود.

در واقعیت، بازدیدکنندگان وب به همه زنگ ها و سوت ها اهمیت نمی دهند. آنها به دسترسی به اطلاعاتی که می خواهند در سریع ترین زمان ممکن اهمیت می دهند. فاکتور مهم دیگری که باید در نظر بگیرید این است که چگونه سرعت بارگذاری صفحه بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر می گذارد. یک وب‌سایت کند نرخ پرش را افزایش می‌دهد و اگر افراد به همان سرعتی که به آنجا رسیده‌اند از صفحه وب شما خارج می‌شوند، گوگل فکر می‌کند وب‌سایت شما مهم نیست، بنابراین آن را بیشتر در رتبه‌بندی پایین می‌آورند.

یک سرویس پشتیبانی وب‌سایت همیشه سرعت وب‌سایت شما را با استفاده مداوم از بینش‌هایی که از ابزارهای بررسی سرعت دریافت می‌کنند برای بهبود مستمر نحوه بارگیری آن بررسی می‌کند.

3. رفع خطاهای HTML

کد HTML آسان نیست به خصوص اگر چیزی در مورد کدنویسی وب سایت نمی دانید. باید به جزئیات توجه کنید تا مطمئن شوید که خوب کار می کند. آنچه ممکن است یک خطای جزئی به نظر برسد می‌تواند منجر به مشکلات متعددی شود، مانند صفحات بد ظاهر، چندرسانه‌ای از دست رفته، و غیره. پشتیبانی وب‌سایت قابل اعتماد باید بتواند مشکلات مربوط به HTML را بررسی، پیدا و برطرف کند.

4. پشتیبان گیری از فایل ها

تصور کنید که اگر بخواهید تمام فایل های ضروری وب سایت خود را از دست بدهید چقدر خسته کننده خواهد بود. این شامل تصاویر، صفحات، پست‌های وبلاگ، افزونه‌ها و غیره می‌شود. اگر وب‌سایت خود را روی وردپرس اجرا می‌کنید، ممکن است چند گزینه پشتیبان‌گیری خودکار داشته باشید. خدمات نگهداری وب سایت تضمین می کند که پشتیبان گیری از فایل و پایگاه داده حداقل به صورت هفتگی به صورت خودکار انجام می شود.

5. تولید محتوای جدید

استراتژی محتوای شما ممکن است درست باشد، اما همیشه ایده خوبی است که آن را با ایجاد انواع جدیدی از محتوا بهبود دهید. محتوای وب شما نیز باید به روز باشد. اگر پستی نوشته‌اید که سال‌ها پیش منتشر شده است، ممکن است در حال حاضر مرتبط نباشد و برخی از اطلاعات نیاز به به‌روزرسانی داشته باشند.

6. بهینه سازی موتورهای جستجو

بررسی منظم وب سایت خود برای مناطقی که قابلیت جستجو را می توان بهبود بخشید، می تواند تا حد زیادی به بهبود بهینه سازی موتورهای جستجو کمک کند. پست های وبلاگ شما را می توان تغییر داد تا کلمات کلیدی محبوب و رقابتی را شامل شود. صفحات فرود شما همچنین می توانند به روز شوند تا کلمات کلیدی مرتبط تر و به موقع را شامل شوند. حتی صفحه "درباره ما" شما می تواند به طور مرتب به روز شود تا از کلمات کلیدی محبوب در صنعت خود استفاده کنید. هنگام ایجاد محتوای جدید برای وب سایت شما، تحقیق کلمات کلیدی نیز مهم است.

به عنوان بخشی از استراتژی سئو، شناسایی مسائل ساختاری در وب سایت شما نیز مهم است که ممکن است بر نحوه مشاهده سایت شما توسط موتورهای جستجو تأثیر بگذارد.

7. اطمینان از سازگاری طراحی در همه صفحات

وب سایت شما باید در تمام آخرین نسخه های مرورگرهای وب سایت اصلی مانند کروم، سافاری، فایرفاکس و غیره به درستی کار کند. این مرورگرها به طور مکرر به روز می شوند و اگر وب سایت شما با به روز رسانی ها سازگاری نداشته باشد، ممکن است نمایش داده نشود یا ظاهر مناسبی نداشته باشد. شما آن را می خواهید این می تواند بر تجارت و برند شما تأثیر منفی بگذارد. همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که یک طراحی وب سایت ریسپانسیو دارید که در دستگاه های تلفن همراه خوب به نظر می رسد.

یکی دیگر از عواملی که باید در مورد طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید یکنواختی است. اگر عناصر نام تجاری زیادی دارید که نشان دهنده شرکت شما هستند، باید به طور یکسان در تمام صفحات شما گنجانده شوند.

8. تعمیر لینک های شکسته

هر لینک در وب سایت شما باید دقیقاً به مکان مناسب منتهی شود، اما گاهی اوقات لینک ها ممکن است خراب شوند. یک سایت یا منبع

منبع


Be the first to recommend this story!
launchora_img
More stories by Hasan
سئو چیست و چرا مهم است؟

سئو سایت برای پزشک

00
چگونه یک روغن زیتون با کیفی...

روغن زیتون اصل رودبار از باغدار

00
چرا وکلا به یک وب سایت نیاز ...

وکلا و مشاوران حقوقی باید بهترین خدمات را با یک وبسایت ارائه دهند.

00

Stay connected to your stories

9 نوع خدمات پشتیبانی و نگهداری وب سایت

13 Launches

Part of the Something Else collection

Published on May 02, 2022

Recommended By

(0)

    WHAT'S THIS STORY ABOUT?

    Characters left :

    Category

    • Life
      Love
      Poetry
      Happenings
      Mystery
      MyPlotTwist
      Culture
      Art
      Politics
      Letters To Juliet
      Society
      Universe
      Self-Help
      Modern Romance
      Fantasy
      Humor
      Something Else
      Adventure
      Commentary
      Confessions
      Crime
      Dark Fantasy
      Dear Diary
      Dear Mom
      Dreams
      Episodic/Serial
      Fan Fiction
      Flash Fiction
      Ideas
      Musings
      Parenting
      Play
      Screenplay
      Self-biography
      Songwriting
      Spirituality
      Travelogue
      Young Adult
      Science Fiction
      Children's Story
      Sci-Fantasy
      Poetry Wars
      Sponsored
      Horror
    Cancel

    You can edit published STORIES

    Language

    Delete Opinion

    Delete Reply

    Report Content


    Are you sure you want to report this content?



    Report Content


    This content has been reported as inappropriate. Our team will look into it ASAP. Thank You!



    By signing up you agree to Launchora's Terms & Policies.

    By signing up you agree to Launchora's Terms & Policies.